söndag, mars 11, 2012

iSöndag

En hel halvtimme hann vi njuta. Innan solen gick i moln.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt!

Charlie sa ... sa...

Svensk vår!

Tycker om, saknar.

Kram!

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Varje minut i solen är så skön och dyrbar. Tyvärr har jag missat solen de senaste veckorna då jag dras med ett envist virus. Och idag tog det i ordentligt så nu ligger jag med feber och tittar ut genom smutsiga fönster, suck

mammaxtre sa...

Man får vara glad för det lilla :-)

Elisabet. sa...

Solo Mode .., å, jag returnerade hela bunten fast tiden inte gått ut .., tänkte att dom ryms inte i tidningshyllan och kanske vill ingen köpa ...?
Det vill dom.
Uppenbarligen.

eastcoastmom sa...

Men den där halvtimmen var säkert extra skön!

(Och jag som höll på att bränna mig i solen här i Madrid efter 15 minuter... in och ta på solkräm på ansiktet)

Desiree sa...

Ser skönt ut i solen. Halva familjen njuter ser jag, i allafall alla tjejerna i familjen.
Kram!

Elisabeth sa...

Åå vad söt lilla Russin är när hon också njuter av solen!

anna of sweden sa...

brysselkakan
Ja, det var det. I hela trettio minuter. :)


lotta
Jag saknade också den svenska våren under alla utlandsår. Det är fint att få uppleva den igen i år-


victoria
Äsch, då. Hoppas att du snart kryar på dig!


mammaxtre
Ja, verkligen.


elisabet
Det vill dom absolut! ;)


eastcoastmom
Ja, det var en skön halvtimme. Nästa helg hoppas jag att det blir en timme.


desiree
Precis. Till och med Russin ville vara med och njuta av solen.


elisabeth
Ja, hon gillar solen. I varje fall så länge det inte är stekande hett.