måndag, juli 18, 2011

två veckor till inflyttning


8 kommentarer:

Taina sa...

Vojne, vojne...men det ordnar sig nog till slut. Ni har ju tak över huvudet iaf ;)

Kramelikram!!!

Anonym sa...

Det finns lite att göra ser jag :-)

Style by M.O.M. sa...

Men det innebär 14 dagar och 14 nätter. Tänk vad mycket man kan hinna. Annars får de komma från Äntligen hemma eller något :)

Är jätteavis, jag vill också ha ett renoveringsobjekt. Vi bor i nybyggt, inte alls lika charmigt.

Mycket vill ha mer heter det visst...

:)

Anna sa...

Länge sen jag var inne här...o mkt har det skett!!
UNDERBAR plats ni kommit till...försöker få mannen o fatta att södra sverige är LIKA bra som NORRA norge...går sådär bra :o(

Klem Anna

olgakatt sa...

Misstänker att den första tiden blir att bo på en byggarbetsplats....
Sånt har jag erfarenhet av - upprepade gånger. Det går det med!

Camilla sa...

Bäst att hålla högt tempo:)

Annika sa...

Så kul att flytta in! Det gör ju inte så mycket att allt inte är klart - då är det ju lite att se fram emot hela tiden! (Här är det jättevarmt så ni kan vara glada att ni är i Sverige!)

Ninni sa...

Välkommen "hem"!
Vad mycket som hänt sedan jag senast tittade in här!
Det ser ut som det finns en del att göra i huset men det fixar sig säkert...så gör det ju alltid på TV åtminstone ;)
Ha det så bra...hoppas huvudvärken gett med sig...
Kram Ninni