lördag, juni 11, 2011

gårdagen

Träffade bokklubbsgänget en sista
gång.

Jag fick paket och tårta. Specialbeställd
tårta utan ägg. Vilka fina vänner!

Pratade med mäklaren i Swiden.

Tvättade flera maskiner tvätt.

Mejlade med banken i Swiden.

Storstädade.

Visning idag.

Mejlade med Skatteverket i Swiden.

Var på Posten och lämnade paket.

Var på UPS och lämnade paket.

Var på apoteket.

Köpte en rutig skjorta på J. Crew.

Handlade mat.

Hjälpte Söta K och hennes kompis
att locka håret till deras skoldans.

Åt god fredagmiddag som Herr Make
lagade.

Den sista i det här huset.

Lyssnade inteMauro.

Som i Scocco.

Och insåg att vi bara har en ynka liten
vecka kvar i Amerikat.

8 kommentarer:

Style by M.O.M. sa...

Oj, vad du ligger i och är flitig. Förstår att ni har massor att göra. Det räcker ju med en veckas semester så behöver man en halvdag att packa när man ska hem.

Hör av dig igen ang jobb/intervju som vi mailades om. Jag hjälper så gärna till.

Värmeböljshälsning från Karin

Angelica sa...

Hur kan jag ha missat att ni flyttar tillbaks till Sverige.... Jag har blivit på tok för dålig på att titta rundor bland alla härliga bloggtjejer där ute! Det är ju stort att ni faktiskt åker "hem" igen!

Kan tänka mig att ni har fjärilar i magen, förhoppningsvis lyckliga sådana!!!

Jag lovar att kika in mycket mer, sötatse du!

Kraaaaaaaaaam från Mallorca!!!

ÅSA sa...

Usch, det låter vemodigt, men det är det väl alltid med avslut. Tänk, på andra sidan Atlanten sitter massor av familj och vänner och längtar efter er :)

Emmama sa...

Måste vara en svindlande tanke! Sista lördagen, sista söndagen... Men det ska bli jättekul att följa er från Sverige och läsa om filmjölk, bregott och allt det andra.. :)

Kram!

Charlie sa ... sa...

Vet inte hur det skulle kännas om det bara var en vecka kvar här, men just nu skulle jag inte ha något emot att sätta mig på ett plan till Swiden.

Alltid längtar man efter något.

Kramar!

Elisabeth sa...

Jag får nästan separationsångest bara av att läsa det här inlägget.

emelie sa...

Jag blev tom. lite vemodig när jag läste inlägget. En enda vecka kvar, jag bor inte i USA men att flytta härifrån till Sverige skulle nog vara väldigt jobbigt.
Ni kommer garanterat få det jättebra i Swiden!
Och jag insåg att om en månad är jag också där och har "sommarlov" :D

Camilla sa...

Vad tiden går snabbt! En vecka kvar bara.
Hur känns det?

Kram