tisdag, juni 14, 2011

fem dagar kvar

7 kommentarer:

Mimmi sa...

The end is near! ;o)

Ulrika sa...

Oj oj oj! Äter ni på plasttallrikar nu?
När vi flyttade i julas så kändes det inte som mitt hem längre så fort flyttgubbarna kom in och började packa och ta över...:(

Desiree sa...

Ja nu drar det verkligen ihop sig. Visst känns det konstigt när man ser hela sitt hem i olika lådor. Känns liksom overkligt.

Style by M.O.M. sa...

Hur går det med huset, får ni det sålt?

Vad händer om det inte blir sålt, ska ni sänka priset eller låter ni det stå till salu även hemifrån? Hur gör man?

Jag ska kontakta mina kollegor på malmökontoret idag så hör jag av mig med mer info efter det.

/karin

Anonym sa...

Oj, oj...Nu bär det snart av!
Lycka till med det sista packandet.

Annika sa...

FATTAR DET INTE!!!!!
:-(
Huggies!!

anna of sweden sa...

mimmi
Japp. Attans så near.


ulrika
Ja, plasttallrikar och pappmuggar ... :)


desiree
Ja, det är en märklig känsla.


karin
Vi låter det huset ligga ute som det är ett tag till, sedan får vi se.


tinefiskrivnaord
Ja, vad skönt det ska bli att komma iväg.


annika
Jag förstår inte heller riktigt. Det var ju så mycket jag skulle hinna göra nu på slutet ...
Huggies!