söndag, maj 22, 2011

bloggträffen - så var det

Tio tjejer.

Tio bloggar.

Vi har aldrig setts förut.

Men det känns som om jag redan
känner de flesta av dem.

Vi äter lunch på Chelsea Market.

Vi pratar och skrattar.

Efteråt går vi tillsammans till den
svenska godisaffären Sockerbit.

Vi fyller våra påsar till bredden.

Vissa av oss i varje fall.

Sedan skiljs vi åt.

Var och en åker hem till sitt.

I morgon ses vi igen.

I bloggarnas värld.


Tack för en trevlig dag. Och tack för att jag fick lära känna er lite bättre
Själv lämnade jag kameran hemma. Men lånade de här bilderna från Lotta.

11 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Va roligt! Men du köpte väl inget godis va?

Elisabet. sa...

Det är verkligen fantastiskt det här med bloggträffar, tycker jag .., för alla har varit ungefär som jag hade förväntat mig ,-)

Och alla kändes som gamla bekanta!

Så fina ni var allesammans och vilken härlig godisaffär!

Ninni sa...

Det låter väldigt trevligt! Ffa det där besöket på godisaffären :)
Jag har så lite tid för bloggandet nu så jag ser att missat helt att ni ska flytta till Sverige!!!
Vad kul! Och lite vemodigt kanske?
Lycka till! Och välkommen hem igen.
Kram Ninni

Katarina sa...

Vad kul med bloggträff!

Vad fin du är. Jag älskar din blus, precis den stilen som jag tycker om.

Anonym sa...

Oj, vad avis jag blir... vad mysigt ni verkade ha!

Charlie sa ... sa...

Ja, så var det! Tack själv Anna

Fröken Anki sa...

Vad kul ni verkar ha haft! Så synd att det inte funka för mig att komma in. Hade varit så kul att träffa dig och de andra som jag inte träffat förut. Men - vi får väl träffas i Sverige nästa gång. Vi gillar också havet! ;)
Kram och ha en fin söndag

Saltistjejen sa...

Ja det var sååå roligt! Kul att hinna få träffa dig också innan ni flyttar tillbaks till Sverige!
KRAAM!

Taina sa...

Vad roligt det var att träffa dig!! Du är dig lik. Hm, jag har ju aldrig träffat dig men det är som du säger, vi "känner" ju varandra på ett annat sätt.

Hoppas hemresan gick bra och lycka till med allt.

Kramelikram via cybern denna gång!

anna of sweden sa...

helena
Absolut inte ... Eller ... jo, lite ... Eller ... ganska mycket faktiskt. :D


elisabet
Ja, det var märkligt hur alla liksom stämde med sina bloggar.


ninni
Lite vemodigt. Och lite nervöst. Kommer vi att trivas efter sju år utomlands?


katarina
Tack! Och nästa gång får det bli en bloggträff med dig. Tänkte på det när jag satt på tåget hem igår.


brysselkakan
Ja, det var verkligen jättekul! Synd att du inte var i närheten så att du kunde komma förbi! :)


lotta
Skulle önska att vi hann prata mer!


fröken anki
Ja, vi får ha en bloggträff i Swiden. Vid havet.


saltisjejen
Kram!


taina
Stor kramelikram. Du är precis så trevlig som jag visste att du skulle vara. Och jag ser en hel del Liisa i dig. Inte för att jag träffat Liisa heller. Men ... ja, du förstår vad jag menar.

Anonym sa...

Åh, vad kul!
Måste vara ganska speciellt att träffa de andra blogg vännerna efter att bara ha träffats i cyberspace.
=o)