fredag, april 29, 2011

vi bara röjer och röjer

3 kommentarer:

Desiree sa...

Toppen! Det lär behövas. Jag önskar att någon hade sagt till mig att då du tror att du är klar så röj ett varv till eller gärna två. Jag är inte speciellt sentimental av mig eller har svårt för att slänga saker.
Vilket underbart väder ni ser ut att ha. Det är inte så tokigt här heller idag
KRam!

Emmama sa...

Herregud - här händer det saker!!! Har helt missat era planer på hemflytt men åh så spännande! Jag förstår alla känslor och jag tänker också som du - vill (nog) flytta hem nångång men vill inte att utomlandsäventyret ska ta slut. Iiiih! Ert hus är helt otroligt fint - som en dröm! Stort lycka till nu!

KRAM!

anna of sweden sa...

desiree
Jag har inte heller problem med att göra mig av med saker. Däremot har jag problem med en massa saker som bara står. Tycker att det är så skönt och befriande att rensa bort.

Kram!


emma
Ja, då här händer det saker. Det ska bli väldigt spännande (och lite läskigt) att flytta hem efter sju år i förskingringen.

Kram!