fredag, april 01, 2011

aprilväder

11 kommentarer:

Peace in mind sa...

Ser sådär mysigt ut. Lite kallt, lite för tunna kläder, lite...MEN det är iaf fredag!

anna of sweden sa...

peace in mind
Så går barnen klädda varje morgon året om. Deras vinterkläder får nämligen inte plats i skåpet i skolan ... Det tog två år innan den svenska mamman slutade att förfära sig ...

Livet på Citronodlingen sa...

Precis som det ska vara då :o)

Style by M.O.M. sa...

Brrr, sådär ser det ut hos oss också idag. Norr om Sthlm.

I Skåne skiner solen. Men där blåser det ju jämt.

Katarina sa...

Så du försökte dig på ett aprilskämt iallafall?

För så där dåligt väder har ni väl ändå inte?

Desiree sa...

Du milde detta var äkta aprilväder. Här har det varit plus två och duggregn men vi har iallfall sluppit snö.
KRam!

a piece of happiness sa...

lika samma här :(

anna of sweden sa...

helena
Japp. Äkta vår.


karin
Jag saknar mycket i Skåne. Men inte blåsten.


katarina
Attans. Du kom på mig. Egentligen sitter vi på altanen och njuter i solen. :)


desiree
Snön blev inte långvarig som tur är.


a piece of happiness
Isch.

Ulrika sa...

Då verkar USA lika opraktiskt som England. Här har man ofta inte heller plats till ytterkläder. Som svensk blir jag bara så trött...och fortfarande förfärad när jag ser frusna ungar...suck.

Miss Marie sa...

hoppas det var ett aprilskämt!

anna of sweden sa...

ulrika
Jag ljög (det var ju första april). Lite förfärad blir jag fortfarande ... ;)


marie
Tyvärr inte. Men idag skiner solen igen. Härligt!