onsdag, mars 09, 2011

god natt från philly

5 kommentarer:

Malin sa...

Vackert!
Jag satt på vår uteplats ikväll och spanade in månen som jag tycker ligger ner så kul här. Ser man inte i Sverige!

Anna - just efter cykelpremiären, pust sa...

Åh vilken fin måne. Jag blir så förundrad när jag ser den, för den såg likadan ut här igår! När jag gick och la mig var den på väg ner bakom Lund och var alldeles röd, som en stor glad mun. Önskar att jag haft din fototalang och kamera då :)

Ulrika sa...

Så fint. Nymånen har även varit helt underbar vacker här i Londonområdet de senaste kvällarna. Jag går ut och tittar på den då och då. :)

Annika sa...

WOW, Anna, vilken bild!!
Snyggt.
Ja, igår var månen så fin!!
Huggies!!

anna of sweden sa...

malin
Själv satt jag inte på någon uteplats utan stod i dörröppningen och frös och fotograferade. ;) Är lite avundsjuk på er värme.


anna
Och visst är det fascinerande att tänka att det är samma måne vi tittar på. Ni där borta i Lund och vi i Amerikat.

Kram!


ulrika
Fascinerande att det är samma måne vi tittar på!


annika
Huggies!