onsdag, mars 16, 2011

aging beauty

7 kommentarer:

karina sa...

Hejsan!

tack för ditt inlägg...

jo,tyvärr så har jag lika ont fortfarande, men har bestämt mig för att jag MÅSTE tbx, hur skall jag annars klara att behålla mitt hus, men det kan ju göra mig mer sjuk...men just nu vet jag inget annat =(

Kram K

Annika sa...

Åh Anna!! Vilken vacker bild. Jag stod just och tittade på mina aging beauties, och bestämde mig för att nu hiva dem. Men de är vackra då de är vissna också.
Bilden är suverän!!
Huggies!!

anna of sweden sa...

karina
Usch, det låter jobbigt. Hoppas att det ordnar sig på ett bra sätt.

Kram!


annika
Jag behåller mina tills de i princip faller sönder. Då är de som vackrast att fotografera. :)

Huggies!

Susanne sa...

Supervacker bild. Vad har du använt för textur i den här bilden???

anna of sweden sa...

nattsyrran
Något av alla texturer jag har samlat på mig. Tror att det är något jag hämtat på Moderskeppet.

Anonym sa...

Snyggt!

anna of sweden sa...

carina

Tack!