tisdag, februari 15, 2011

think spring

7 kommentarer:

Katarina sa...

Men åh! Så där vill jag också sitta.

Finns det något skönare än första gången det är varmt nog att sitta ute i solen?

Jag tror jag tar i lite extra med Think Spring nu. Det känns väldigt långt borta här.

Elisabet. sa...

Ser härligt ut! Här lär det ska komma 2 - 3 cm nysnö ,-(

Peace in mind sa...

Det där gillar jag, Uggs är fö de bästa inneskorna!

Fru G sa...

Jag tänker och tänker spring men det är fortfarande snö ute och ingen vår i sikte! Men snart så!

Försöker med de ord jag har haft med mig sen många år när allt känns dystert och tråkigt och kallt: Think Pink! Och se... det blev genast lite bättre :-)

Annika sa...

På fredag ska det bli 20 grader här, imorrn 18. Rätt soft,det erkänner tom och jag även om jag vet att det är tillfälligt.
Härlig bild på den tidiga våren. JUST sådär är det ju när man sitter ute ffg.
Huggies!!

Guldkorn by Elin sa...

Men åh vad härligt det ser ut!

anna of sweden sa...

katarina
Jag gillar inte att sitta så senare på våren eller på sommaren. Då blir det för varmt. Men de där första solstunderna. De är ljuvliga.


elisabet
Äsch, då!


peace in mind
Uggsen är som inneskor även ute! :) Väldigt sköna!


fru g
Åh, think pink. Vilken bra idé!


annika
Ja, de första solstunderna är härliga. Sedan blir det bra för varmt.


elin
Det var det också. Det var ganska kallt. Men det syns ju inte på bilden! ;)