tisdag, februari 08, 2011

think spring

11 kommentarer:

Mimmi sa...

Jag thinkar för fullt, men det verkar inte hjälpa (inte än i alla fall). ;o)

pralinen sa...

oh jag känner våren - även om jag just klivit in på hotellrummet i Gällivare - 15 och snöfall utanför... men snart så kommer den - våren :-) det visa fotot mig...

Anonym sa...

Aj vad fint! En fullträff! Igen!

Style by M.O.M. sa...

Wish I could. Här blåser det och snöar. Det vankas en vecka med minusgrader. PLUS en kommande 40-årsdagen.

Med andra ord - spring is faaaar away...

/Karin

Miss Marie sa...

Vackert! :)

anna of sweden sa...

mimmi
Snart!


pralinen
Hur kallt och ruggigt den än är den här tiden på året så känns det ändå att det är på ingång - den där våren.

Ha det bra i Gällivare. -15 sa du? Brrrr!



carina
Åh, tack!


karin
Men det är då du ska tänka som mest! :)


marie
:)

Katarina sa...

Ärligt talat har jag lite för mycket på jobbet för att komma ihåg att tänka vår hela tiden.

Så har det blivit ett bakslag i väderleken också. Snö, kyla och annat elände.

Men jag räknar med att få det mesta färdigt i morgon och kan börja lägga ner lite mer energi på Think Spring-kampanjen igen.

Superfin bild. Har du trixat lite med ståndare och pistiller (fniss) eller åtminstone området omkring dem för att få det där ljuset?

anna of sweden sa...

katarina
Japp. Har det både fixats och trixats. :)

Nu thinkar du spring. Så att du slipper bakslag! Okej?

Loppan flyttar västerut... sa...

Jag hänger också på o thinkar.

Vad härlig blogg du har, jag gillar!

//Åsa

Susanne sa...

Wow så vackert!!! Väldigt snygg och passande textur!! Du är så duktig. Ha en bra dag och snöiga kramar kommer här från ett snart igensnöat Västerås!!

anna of sweden sa...

loppan flyttar västerut
Varmt välkommen hit! Och tack för den fina kommentaren. Nu ska jag kika in hos dig.


nattsyrran
Tack, snälla. Vad glad jag blir!

Nej ... inte mer snö ... :(