onsdag, februari 09, 2011

god morgon från philly


Klockan 6:48 i morse.

13 kommentarer:

Taina sa...

Åh Anna vilken fin bild!

Godmorgon där borta i Philly!

Kramelikram

anna of sweden sa...

taina
Godmorgon. Och kramelikram!

Unknown sa...

Godmorgon från andra sidan pölen!

Malin sa...

Vackert!
God morgon!!

Desiree sa...

Sååååå vackert. Godmorgon :-)
Kram!

Annika sa...

Imorse var soluppgången så PERFEKT. Brinnande vacker!
Huggies!

Anita sa...

Jag blir också glad av kommentarer......men ännu gladare blir jag av att se vackra bilder! Godmorgon.

Anita sa...

Jag blir också glad av kommentarer.....men ännu gladare blir jag av att titta på vackra bilder. Godmorgon

Eva in Athens, Greece sa...

Vilka färger! Så jättevackert!

Stef sa...

Härligt bild, ljuset är fantastiskt! :)

anna of sweden sa...

Morrn, morrn allihopa! :)

Elisabet. sa...

Här blir det ljust vid halv åtta ... ni är nog aningen före oss.

Ninni sa...

Vad fint att få vakna till en så vacker soluppgång!Här väntar vi på ytterligare ett snöoväder...Jag vill ha vår!
Må så gott!