fredag, februari 11, 2011

god kväll från philly


Klockan 17:59 i kväll.

6 kommentarer:

Åretruntparadiset sa...

Mycket vackert. Jag tycker väldigt mycket om dina bilder, förresten!

Unknown sa...

Underbar bild!

Katarina sa...

Får jag komma och bo hos dig? Tills det blir vår här...

Ska försöka hinna fotografera och lägga ut en bild på hur det ser ut här. Men helst skulle jag bara vilja ignorera det vinterlandskap som återinfunnit sig här i Stockholm.

Fru G sa...

Vacker bild!

Annika sa...

Vilken kväll det var igår! När jag kom hem fr bokklubben var det så STJÄRNKLART och så ISKALLT. Helt underbart!!!
Vacker bild av solnedgången tog du!!
Huggies!!

anna of sweden sa...

åretruntparadiset
Tack. Vad glad jag blir!


lele
Tycker att vi har så fina solnedgångar - och uppgångar här. Mycket oftare än i Sverige.


katarina
Du är hjärtans välkommen. Då ska vi åka till favoritskoaffären. :)

Men jag är rädd att du blir besviken. Snön ligger fortfarande i drivor ...


fru g
Jag är bortskämd med vackra solnedgångar och soluppgångar där jag bor. Utmaningen är att få dem lika vackra på bild.


annika
Men nu ska det blir varmare. Härligt. Eller vad säger du? ;)