onsdag, februari 16, 2011

dagens think spring


7 kommentarer:

Taina sa...

Det hjälper Anna! Idag ska vi få lite värme igen. Jag vill ha kvar kylan ett tag till. Bara jag slipper mer snö. Vi har så det räcker nu.

Med värmen kommer slasket...bläää

Kramelikram

anna of sweden sa...

taina
Men efter slasket kommer grönskan! Och vårblommorna. Mmmm. :)

Lia sa...

Åh vilka härliga bilder. Jag tänker på dig när jag fotar till bloggen, önskar så att jag hade ditt kunnande och din talang! Här i skåne är det totalt svinkallt, sådär så att det gör ont i ansiktet när man går ut. Men solen värmer lite lite, så snart borde våren vara här! Kram

Anonym sa...

Börjar ana att du vill ha vår! NU! Här i Bryssel är det oxå på G, sol, värme och uteställena börjar plocka ut bord!

bettankax sa...

Fantastiska bilder!

Här kommer man inte på tanken att thinka spring. Älskar din "Uggs-altan-bild".

Västmanländskan sa...

Så fint! Hoppas det fungerar.

anna of sweden sa...

lia
Åh, vad snällt sagt. Och du - jag kan känna den där bitande Skåne-kylan ända hit. Bara genom att du skriver om den. Brrr. Inget vidare.


brysselkakan
Härligt.


bettankax
Jo, men det är nu ni måste thinka som mest! :)


västmanländskan
Det fungerar. Om inte annat så får man lite vår i sinnet. :)