fredag, februari 04, 2011

åsså thinkar vi lite spring


13 kommentarer:

Malin sa...

Tulpaner ÄR vår!!
Hoppas ni får lite vår snart!

Steve sa...

Rätt thinkat.

Elisabet. sa...

Härligt! Här är det våldsam blåst idag ..., det nästan rister i huset!

Annika sa...

OCH det var väldigt vackra bilder det!!!
Idag måste jag köpa en ny tulpanbukett igen. NAJS!!
Huggies!!!

Desiree sa...

Coola och vackra tulpanbilder. Jag älskar macrobilder.
Ha en trevlig helg.

mammaxtre sa...

Och ag som var nöjd med mina bilder på tulpanerna...... det var innan jag såg dessa.....:-)

Ha en bra kväll duktiga du.

Helena i Boston sa...

Jättefina bider!!!

Berätta inställningar, lins, metod mm.
Håller ju på att lära mig förstå alla inställningar på kameran, men måste vara ett hopplöst fall... ;o)

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Vilka bilder...vackert!
Måste slänga mina 2 tulpanbuketter idag...bladen satt inte längre på själva blomman, utan låg på bordet...
Ha en fin helg, Klem anna

Susanne sa...

Vackert!!!!! Jag visar också ett gäng tulpanbilder. Det känns ju som om man kommer närmare våren när man sitter med näsan i tulpanbuketten!! Kram

Jessica Lindgren sa...

Underbart, med en doft av vår!

anna of sweden sa...

malin
Någon gång i mitten av mars hoppas jag att den kommer. Den efterlängtade våren.


steve
:)


elisabet
Här regnar det istället för den utlovade snön. Mycket bättre, tycker jag.


annika
Den här tiden måste man ha tulpaner känns det som.


desiree
Macro är kul. Ser fram emot att snön ska smälta undan så att jag kan gå ut och ta lite macrobilder i naturen också.


mammaxtre
Men dina var fina!


helena
Jag använde mitt macroobjektiv. Det är väldigt kul att fotografera med. Metod? Tja, att hitta fina vinklar och försöka att inte skaka allt för mycket på handen. :)


anna
De är nästan som vackrast just innan bladen faller, tycker jag.


nattsyrran
Jag håller med. Det ger en illusion av vår.


jessica
Välkommen hit! Tror inte att vi "setts" förr.

Leovi sa...

Beautiful colors, textures and lights, very abstract. I like it.

anna of sweden sa...

leovi
Thank you so much!