torsdag, januari 27, 2011

think spring [think! think! think!]

9 kommentarer:

Desiree sa...

Yes yes yes jag tänker så det bara knakar och hoppas att min tankeförmåga ska får det att bli vår.
Kram!

Peace in mind sa...

De där rosorna, som ser sådär nästanpågränsentillattbörjavissna ut. Åh så vackra, och åh vad jag också vill ha vår.

Taina sa...

Vilken vacker bild! Snart är våren här. Snart så.

Kramelikram

Kalas Lotta sa...

Jaa, jag tänker så att det knakar hela tiden.

I´m done with snow.

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Vackert!!

Anna sa...

gah jag dör vad fint!!

Christina sa...

Jag tänker, jag tänker, jag tänker..... oj vad jag tänker!!

anna of sweden sa...

desiree
Och frågan är. Kommer den först till Swiden. Eller till Amerikat. Eller kanske samtidigt.


peace in mind
Snart. Vi ska bara njuta (hm) av februari först. Sedan kan den få komma.


taina
Ja, vad skönt det ska bli. Visst är vi trötta på snö nu?


kalaslotta
Det var tack vare att du påminde mig som jag började thinka spring igen.


anna
Tack.


anna
Å, nå. Kan du inte bara svimma lite istället? ;)


christina
Jag ocskå. Och snaaart har vi nog lyckats thinka fram den.

Fru W sa...

O vilken fin bild!!! Kram!