söndag, januari 16, 2011

leker i photoshop


12 kommentarer:

Klara sa...

Coola! :D

Katarina sa...

Now we're talking coasters! Eller drinkunderlägg som vi säger på svenska.

Utan coasters känner sig bordet naket, exposed, rädd... ;-)

Fotbollsbilden var alldeles för konstnärlig för att bli drinkunderlägg. Den måste bli en tavla.

Eller möjligen en bricka. Eller kudde. ;-)

Elisabet. sa...

Finns det ett godare bär än hallon?

Får jag välja, tar jag hallon före jordgubbar.

Sporty Spice sa...

Ah, kan inte du ha photoshop-skola? Så snygga bilder! Jag är helt värdelös men skulle gärna vilja lära mig mer.

Miss Marie sa...

Åh, va snyggt! Jag gillar inte hallon, men de där ser ut som gelehallon så det skulle jag kunna äta! :)

Annika sa...

Fantastiskt, Anna!!
Vill också leka i PS men kan bara de absoluta grunderna...
Njuter åt dina bilder istället.
Huggies!!!

Gabriella sa...

Du har verkligen hittat den perfekta texturen att lägga på. Jag måste helt klart fixa fler texturer!

anna of sweden sa...

klara
Och goda! :)


katarina
Haha. Stackars bord! Inte lätt att känna sig naken och exposed!


elisabet
Jag tror att jag håller med. Men allra godast är bigarråer. Mmmmm.


sporty spice
Vad roligt att du gillar dem. Har du varit inne på www.moderskeppet.se? En jättebra sida med en hur bra Photoshop-skola som helst!


marie
Åh, gillar du inte hallon? Det som är så gott. Godare än gelévarianten. Tycker jag alltså! :)


annika
Gå in på www.moderskeppet.se Sedan kan du också göra läckra bilder i Photoshop!


gabriella
Denna är en metalltextur som jag har för mig att jag hämtat på Moderskeppet. Vill du att jag ska mejla över den?

Caroline sa...

Dom där hallonen såg riktigt goda ut! Fina bilder!

anna of sweden sa...

caroline
Det var de också! :)

Gabriella sa...

Åh, vad snäll du är :) Vet att jag var inne på Moderskeppet och tittade på himlar och blev sedan avbruten och glömde kolla på texturerna. Tack för erbjudandet men jag går in och hämtar :)

anna of sweden sa...

gabriella
Lycka till. Där finns en massa bra att välja på.