onsdag, november 24, 2010

dag 08 - ett ögonblick

17 kommentarer:

bettankax sa...

Underbart foto!! Bedårande tjej!!:)

Laila sa...

länge sedan jag var här inne hos dig nu vännen.
Hoppas att allt är bra med dig.
Jag har en ny blogg och har alltså flyttat. Du får så väldigt gärna komma dit och hälsa på. Kram Lallis

Västmanländskan sa...

Åh, så fin bild på en väldigt fin flicka!

Fourmum sa...

Vilket glatt ögonblick! Man kan ju inte titta på bilden utan att dra på munnen ;) Ha en bra kväll!

kalaslotta sa...

Glad, gladare, söta K!

Glad Kalkon Dag önskar en bloggerska en annan!

Elisabet. sa...

U n d e r b a r t! säger jag bara.

Katarina sa...

Men vad fint! Ett härligt ögonblick och en underbar bild.

här är gudagott att vara sa...

Tittar alltid in till dig.
Haregott och jag tänker på dig varje gång jag ser på Svenska Hollyvoodfruar.
Avundsjuk,,,JA.

anna of sweden sa...

bettankax
Ja, hon är rätt bedårande den där tjejen. :)


laila
Men vad kul. Välkommen tillbaka. Ska kika in hos dig också!


västmanländskan
:)


fourmum
Underbart när man lyckas fånga ett sådant ögonblick.


kalaslotta
Happy Kalkon till dig också kära medbloggerska!


elisabet
Men blir så glad på Listerlandet. ;) (Fotot togs där förra sommaren.)


katarina
:)


här är gudagott att vara
Haha. Men jag är ju motsatsen till de där fruarna.

Anonym sa...

Undrar vad som var så roligt....
Jättebra foto!
M

anna of sweden sa...

m
Jag kommer inte ihåg. Vi tog det förra sommaren nere i hamnen.

Kjam!

Unknown sa...

Vilken underbar bild!

anna of sweden sa...

lele
Jag blir glad varje gång jag ser den.

Annelie sa...

underbar porträttbild!

Imorgon har detta företag utförsäljning på actions & texturer ifall du är intresserad. Bara att klicka hem!:)

http://www.gettotallyrad.com/

anna of sweden sa...

annelie
Tack för tipset!

Style by M.O.M. sa...

Underbar bild!

/Karin

anna of sweden sa...

karin
:)