torsdag, november 04, 2010

apropå godiströst

Sedan hittade jag några Dajm också ...

10 kommentarer:

Elisabet. sa...

Det hittar man alltid i pv:s kylskåp. Eller i bilen .-)

Gömda i handskfacket.
Men jag hittar nog.

Saltistjejen sa...

Rena rama julafton med andra ord!! :-)

Steve sa...

Med såna dolda lager är det nog risk för att deppigheten behagar återkomma.

Katarina sa...

Om man ändå hade ett IKEA inom landets gränser så det var enklare att få sina begär tillgodosedda,, Dajm är ju så gott!

Desiree sa...

Jag tycker du gör helt rätt som njuter av din Daijm. Även jag inte kommenterar så ofta så vill jag passa på att säga att jag kollar din blogg dagligen för jag tycker du har en himla mysig och fin blogg. Jag njuter av dina vackra foton och tycker om dina korta berättelser. Du är duktig på att fota och duktig på bildbehandling. Tack för en fin blogg som alltid piggar upp även när novembermökret känns tungt här i Svedala.
Kram och hoppas du får en bra dag idag.

Ulrika sa...

Stackars Anna. Hoppas chokladen hjälper...Du får begära extra kramar från barnen när de kommer hem från skolan...

ÅSA sa...

Säg till om vi ska skicka över mer...

anna of sweden sa...

elisabet
Det är en fin talang. Att kunna lukta sig till godis. :) Jag besitter samma talang.


saltistjejen
Precis! ;)


steve
Nä, lika så bra att den håller sig undan!


katarina
Jag gillar inte Dajm ens en gång ..! Men nöden har ju ingen lag. ;)


desiree
Åh, vad glad jag blir. Tack!


ulrika
Kramar och choklad brukar göra susen! :)


åsa
Ja, lite surt och blandat får jag nog beställa till jul. Mycket godare än Dajm! :)

Brysselkakan sa...

Du skulle se kassen med godis som står i vår bil! Vi är ju på väg hem till Bryssel efter en vecka i Sverige.

Så vi lär ha gottis ett tag!

Njut du av din Daim, det är du säkerligen värd!

anna of sweden sa...

brysselkakan
Usch, nu blir jag lite avundsjuk. Visserligen har vi huset fullt av Halloweengodis. Men det är ju det svenska godiset som är så gott. ;)