måndag, november 22, 2010

aging with grace

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så vacker! Din titel passar perfekt!

Livet på Citronodlingen sa...

Även visset kan vara väldigt vackert :o)
Nu är jag hemma igen och har bättre tillgång till internet, så nu är det slut på friden ;oP

Kerstin sa...

Dra mig baklänges, vilken snygg bild!!! Åldrande ÄR vackert. :)
Du har nåt att hämta hos mig om du vill.
Ha en fin dag.

Annika sa...

Tänk om alla kunde göra det. Jag baxnar oftast då jag ser alla sönderopererade och sönderbotoxade ansikten. Hur ser de egentligen sig själva? Tycker de att de är fina?
Fattar ingenting och ryser.
Precis, bäst att åldras med värdighet och grace. Det blir bäst så.
Huggies!

Miss Marie sa...

Vackert! Den där skulle vara snygg i svartvitt tror jag...

anna of sweden sa...

carina
Tack!


helena
Välkommen tillbaka!


kerstin
Åh, vad spännande. Jag kommer över!


annika
Värdighet och grace och en himlans bra fuktkräm. ;)


marie
Ska prova. :)

Ninni sa...

Tänk om alla kunde inse att det är vackrare med naturligt åldrande!
Vacker bild!

Sandra sa...

Vacker bild ja!