söndag, juli 25, 2010

dagens insikt

Vad trött man blir.

Sådana här gråa och småregniga dagar.

8 kommentarer:

Kerstin sa...

Lika grått och tråkigt här. Men man får ju tid att fräscha till sin blogg i alla fall. Ja, egentligen så är det dottern som fixar medan jag hejar på. ;)
Ha en fin kväll.

Erica sa...

Ibland känner man dock att man behöver vila från solen. Det får bara inte bli för länge

Susanne sa...

Ja, visst blir man påverkad.... Zzzzzzzzzz =)

mammaxtre sa...

Man blir trött & seg, jag håller med.

Solen skall dock komma tillbaka, det är bara till att vänta :-)

Miss Marie sa...

Håller med! Man blir riktigt trött! Hoppas solen kommer snart!

Trillingnöten sa...

När vi var i New York blev vi lovade värsta sommarvärmen när vi kom tillbaka...eh, Jag väntar fortfarande. Det är kallt och hemskt...jag är lurad!

Ulrika sa...

Låter som bra shoppingväder ;)

anna of sweden sa...

kerstin
Ska genast gå in och kika hos dig!


erica
Precis. Några dagar är alldeles tillräckligt. Jag tycker att det är skönt - men blir så himla trött. Antar att det är som man kopplar av efter alla solhetsiga dagar.


nattsyrran
Fast idag kom solen tillbaka! :D


mammaxtre
Här kom den tillbaka redan idag. Härligt.


marie
Den kom idag.


trillingnöten
Antar att skillnaden är stor mot värmen i NYC!


ulrica
Tänkte inte på det ... ;)