måndag, maj 10, 2010

kategori annorlunda godis

Kakdegs-godis. Smakar sådär.

6 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Fast jag tror nog att jag eventuellt skulle äta harbajs bara de är täckta med choklad :p så jag är ingen bra förebild när det gäller godis. Faktiskt.

Trillingnöten sa...

Men jag bidde intresserad i alla fall :) Godis som godis liksom :p

Annika sa...

Godare i glass säkert.
Chocolate chip cooke dough är bland det godaste jag vet i glassväg...mmm...
Huggies!

Miss Marie sa...

OMG! Smakar de som cookie dough-glassen från Ben&Jerry? isåfall skulle de nog kunna bli mitt framtida favoritgodis.... :D

anna of sweden sa...

trillingnöten
Haha. Så du är sådan? :)


annika
Men vad bra. Ett glasstips! :)

marie
Hm. Vet inte. En glassort jag verkar ha missat.

Anette sa...

Vi testade den sorten alldeles nyligen. Lite för söt på något sätt, men passade utmärkt med glass!! :)