tisdag, januari 05, 2010

snart!

Nästa vecka har American Idol premiär.

Bara så att ni vet.

17 kommentarer:

MrsW sa...

Yay!!! Jag är ännu en crazy fan! Har redan markerat i almanackan - startar här onsdag! Jubi!

Katarina sa...

He he,,, Bra att du håller mig informerad,,, annars hade jag inte haft en aning om det,, kan ju vara bra att vara uppdaterad på vad folk pratar om,,,

Tv är inte min starka grej,, så jag är ofta off... på det planet!

Ha en bra dag!

Cecilia/svengland sa...

Yipppeee! :-)

eastcoastmom sa...

Det enda jag ser av AI är just början av varje säsong, auditionerna är det roligaste!

Hälsningar från ett kallt Connecticut

mammigranten sa...

Inget för mig, men jag väntar in Biggest loser istället.
Kram

Annika sa...

Och det ska bli så KUL!!!
Och ikväll börjar Biggest Loser!
Kollade du Bachelor igår?? kan inte låta BLI att jämföra Ensam mamma o det programmet, hahaha!!
jag som är TV-junkie ser fram emot att alla program börjar igen!!!
Huggies to YOU!!!!

Victoria sa...

Haha! Vilda hästar skulle inte kunna få mig att titta! ;o)

kalaslotta sa...

haha jag hörde det.

Undrar hur det blir när Simon lägger av senare i år...blir det samma sak???

Ellen kommer däremot bli lysande om du frågar mig...gillar henne skarpt!

Anonym sa...

Long live Simon!

Karin SKARA sa...

Underbara bilder du har i Bloggen.
God Fortsättning på 2010.
Hoppas du hinner göra det du tänkte 2009 men inte hann med, så du slipper ha det över dig 2011 :o)
Karin //

Taina sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Anna DE sa...

Massa bra tv har premiär nu :).. Ska abslout kolla på idol, auditionerna är ju de allra roligaste haha...

millandante sa...

De där Ullakakorna hade jag också haft svårt att motstå... slurp...
Vi verkar gå liknande vår till mötes du och jag... inga sötsaker och operation... hujedamej... vi får hålla tummarna för varandra!!
Så roligt att du skrivit böcker!!! Blir egentligen inte förvånad..! Så roligt det hade varit att se dem!!
Kram

gissan sa...

Oki doki...då håller jag ännu mer koll på din blogg för viktiga uppdateringar i ämnet...
Ajj lajk idål... :D
Kram Gissan

Camilla Alvén sa...

På fredag är det premiär för Let´s dance men jag tror inte att jag ska bänka mig framför teven, är trött på alla skitprogram.

Ha det bra
Kram

TheGirlsOFC sa...

sv: Tack! :)

anna of sweden sa...

MrsW
Härligt! :)


Katarina
När det gäller Idol kan du hålla dig uppdaterad här hos mig. ;) Så "slipper" du ser det själv!


Cecilia
Kul att se om vi får samma favorit i år! :)


eastcoastmom
Och har man väl börjat se auditions så måste man ju se hur det går för dem sedan ...


mammigranten
Jag har bara sett en säsong och det var den förra. Ska bli kul att se om jag gillar programmet lika mycket i år.


Annika
Å nå. Missade jag Bachelor!? Det hade jag sett fram emot. Får se om jag kan hitta någon repris.

Kul att se om vi får samma favorit/er i år.


Victoria
Inte ens tjugo vilda hästar? ;)


kalaslotta
Jag gillar också Ellen. Tyckte att det var lite trist när Paula slutade, men Ellen känns ännu bättre. Ska bli spännande att se hur det går.

Men Simon ... han ÄR ju liksom programmet.


Carina
I agree!


Karin
Varmt välkommen hit. God fortsättning till dig också!


Taina
:D


Anna
Håller med.


milla-andante
Ska du opereras? Jag HOPPAS att jag slipper. Är bara rädd att ortopeden ska föreslå det. När är din operation? Lovar att hålla tummarna.


Gissan
Mi to.


Camilla
Har bara sett Let's dance här i USA, eller Dancing with the stars som det heter här. Tyckte inte att det var så kul. Men jag hade gärna sett den svenska varianten. :)


theGirlsOFC
:)