söndag, januari 10, 2010

såklart

Och ja.

Det blev såklart popcorn.

Ingen bio utan popcorn.

9 kommentarer:

millandante sa...

Ja det är därför jag går på bio...=O STOR popcorn ska det va!!:) Har förstått att den filmen är i en klass för sig...
Tur att du inte hörde alla ord från mig när jag sydde ihop det där överdraget...=)
Kram

Mimmi sa...

Jag har aldrig ätit popcorn på bio. :o)

Vi brukar köra med nåt som kallas "Lux Level", och där blir man serverad drinkar, appetizers, mat m.m. av servitörer. Det kostar visserligen lite mer än en vanlig biobiljett, med det är det värt (ingen under 21 heller, så inga snackiga, och fnittriga tonåringar som stör). Helt suveränt! ;o)

mammaxtre sa...

Håller med, ingen bio utan popcorn. Helst vill jag ha en Latte med in i biosalongen också.

Gå på bio är skön avkoppling.

A home far away sa...

Näää, hihi, det går ju inte! Håller fullständigt med dig:)

Kram Gunilla i Singapore

gissan sa...

Men åff kååårs...så ska man ha popcorn på bio...
Har hört att den filmen ska va nåt extra...får se om man kommer iväg på den...
Tänkte däremot gå på sista filmen i trilogin av Stieg Larsson, nu till helgen...
Ajj lajk Lisbeth...!! :)

Annika sa...

Avatar...
Och den som jag itne vill se, men som ALLA prisar!
JAG får nog ändra mig och trava iväg, jag också!
Popcorn is a MUST!! Så gott är det ju också...
Fast smör på dem tar jag inte, även fast jag vet hur riktigt syndigt gott det är också ;-)
Really!!
Ha en fin måndag.
Huggie to you, girl!!

Lotta sa...

Ett rykte har nått mig från landet "Over there". Är det verkligen sant att man häller massor av smält smör över popcornen som för övrigt, enligt samma rykte, säljs i JÄTTESTORA portioner??? ;-)

Tina sa...

Vad kostade popcornen, då? Är det också billigare än hemma?

anna of sweden sa...

milla-andante
Håller med. Stooor. Fast det gäller inte riktigt här. Här är den stora GIGANTISK.


Mimmi
"Lux level"? Wow, det har jag aldrig hört talas om. Läckert!


mammaxtre
Vad sägs om korv då? Det kan minsann köpa här ...


a home far away
:)


gissan
Aj ålså lajk lisbeth. But mår in the books then in the film. But i och för sig har aj ånly sett one film.

Phew. It takes on the krafter to skriva onomatopoetiskt. ;)


Annika
Ja, se den. Och se den på bio. Det är en sådan film som ska ses på stor duk - med stooora högtalare! ;)


Lotta
Japp. Helt riktigt. Stora portioner och massor med smör. Fast det där med smöt har jag inte tagit till mig. "Ånly sålt." för mig.


Tina
6 dollar fär en "liten" popcorn. Kan tänka att det är samma pris som hemma ungefär.