onsdag, januari 13, 2010

idolpremiären - så var den

Paula!

Jag saknade Paula.

Och att ersätta henne med Fru Beckham
i premiäravsnittet kändes inte som något
lyckat drag.

Hon är lite stel Fru Beckham. Behöver loosen up
a little bit.

Annars var det sig likt.

Några deltagare som bara ville synas
i TV.

Några som det var lite synd om.

Sådana som verkligen tror att de kan sjunga.
Men som blir totalsågade.

Några obligatoriska knäppgökar förstås.

Varav en kille alldeles säkert var inhyrd skådis.

Ja, och så en och annan som faktiskt
kunde sjunga.

Precis som vanligt alltså.

Som vanligt.

Och lite trist.

10 kommentarer:

Mia sa...

Visst blir man lika fascinrad varje gång över hur dålig självinsikt många har som ställer upp i det där programmet. Men bra tv blir det! =)

Melting Pot sa...

Synd att det var lite trist nu när du har sett fram emot det. Brukar väl ta sig mot slutet i alla fall. Har varit helt Idolbefriad i höst -ganska skönt. Har inte orkat följa det på TV4 play. Nu nu har jag hittat ny säsong av Familjen Annorlunda som jag tänker följa för då njuter jag av att vi är en ganska vanlig familj (förutom att vi bor i Indien då).
Kram Lena

alegni sa...

jag har lite svårt att föreställa mig mrs. beckham som ersättare till paula. de är ju så långt ifrån varandra som man bara kan komma!

anna of sweden sa...

Mia
Bra TV. Och ibland lite pinsam TV ...


Lena
Förra året var första gången jag kunde se Idol. Har varken sett den svenska eller amerikanska förut eftersom vi bodde i Portugal. Det ska bli intressant att se om jag tycker det är lika kul i år som jag tyckte förra året. Eller så var det bara nyhetens behag.

Nu är det andra gången på två dagar som jag läser om Familjen Annorlunda. Det får jag nog kika på, tror jag.


alegni
Ja, verkligen.

Annika sa...

Jomen helt rätt; lite trist.
Har det överlevt sig självt?
Sitter man och sörjer Simon redan?
Jag saknade också Paula.
Och jag gillar inte Kara.
Och POSH var SCARY!!
Den damen skulle behöva gå i skrattskola. Humor vore trevligt.

Nej, vet du, nästa år kommer jag sluta följa Idol och börja följa x-factor istället.

Auditions är ju ingen höjdare heller. Det blir för mkt av det, helt klart.
En vecka med auditions skulle räcka. Det blir roligare så fort de kommer till Hollywood. Åtminstone brukade det vara så.

Paula come back!!!

Huggies...

Camilla sa...

Fru VB verkar som en väldigt stel typ. Smal som en sticka också. Kanske beror det på att hon inte käkar ordentligt?
Nej, Paula var faktiskt skön tyckte jag även om alla inte håller med om det. Lite lagom vimsig sådär.

anna of sweden sa...

Annika
Jag tror att programmet överlevt sig själv. Och när Simon inte är med. Ja, då är det ju inte Idol längre.


Camilla
Hon varken äter eller skrattar om dagarna. Tror jag alltså. Men målmedveten verkar hon vara.

Livet på Citronodlingen sa...

Här körde de 1 avsnitt av Italia´s got talent.. sen bara försvann det...

anna of sweden sa...

Helena
Snygg bild!!!

Livet på Citronodlingen sa...

Kika in hos mig, dina böner har blivit hörda ;o)