onsdag, december 02, 2009

no ullared review

This week I will not skriva en review about the
Ullared show.

The gårdagens show was not that funny nämligen.

It was about a housewife who got totally excited
about shopping without kolla priserna.

Almost as excited som jag är när jag åker till outleten.

It was about Morgan who seemed as sad and lonely
as alltid.

And who was talking about throwing up parties and other
parties with people flirting med varandra. But not with
Morgan.

It was about Kjell who tyckte att det skulle bli skönt
att komma hem to the barskåp.

Because the barskåp he brought till Ullared was slut.
Oh, så slut.

And it was about Rose-Marie som hade problem
med att få plats med alla sina fynd in the bil.

So, well.

There will not bli a review this week.

But next week.

Maybe there will be a review next week.

If the show is funny vill säga.

9 kommentarer:

Madde sa...

Vi har akt fram och tebax i herrans massa ar, men flyttade hit for ett och ett halvt ar sedan :) Sweet du maste tala om vilket mjol du koper, jag blev sa frestad av dina bullar!! Helt omojligt att baka, jag aker till IKEA och koper pagens istallet.

Lotta sa...

Jag har inte sett ett enda avsnitt av The Ullared Show. Dock har jag blivit lite nyfiken efter att ha läst vad du skrivit i tidigare inlägg. Men jag skippar nog att titta på Ullared, kanske :-)

Matildas fikarum sa...

Alltså, om jag fortsätter läsa din blogg kommer jag att börja prata sådär! Åh, vad min chef kommer att skratta...

Livet på Citronodlingen sa...

meh.. så kan du ju inte göra... Måste jag kolla på programmet själv nu då?? ;o)

Annika sa...

Sounds högst funny to me! I still have to titta på showen. One of dessa days, I guessar.
I am very NYFIKEN...
But, it seems nästan for mycket, men I vill give it a traj!!
Huggies!!

Melting Pot sa...

"Icke review" i ett nötskal :)

Trevlig bokklubbskväll! Lena

Katarina sa...

Igår var Rose-Marie och Kjell på Expressens löpsedel och påstod att Ullared-programmet förstört deras liv.

"Barnen mobbas, Kjell kallas alkoholist och folk skriker saker efter dem."

Jo, jo. Man ska passa sig om man blir erbjuden att vara med i tv.

anna of sweden sa...

Madde
Svensk torrjäst och vilket mjöls som helst. ;)

anna of sweden sa...

Lotta
Det var kul i början - sedan kan man det liksom. Men ett par avsnitt ska du nog försöka se. Bara för att hålla dig ajour. :)


Matilda
Haha. Men lite svenska kan du väl slänga in? Så att australiensarna får lära sig lite.


Helena
Japp. Alldeles riktigt.


Annika
Yes at least you måste se one avsnitt. The first one I would föreslå.


Lena
Precis. En typsik icke-review. ;)


Katarina
Å dear. Följetongen lär fortsätta för nu ska Boris ingå affärssamarbete med Kjell. Har jag läst.