tisdag, december 15, 2009

min egen lilla fotomodell

11 kommentarer:

millandante sa...

Inte alla som har en sådan söt egen fotomodell...! Och som kan fotografera dem så fint heller!!!
Jisses så grym du är med både penna och kamera, du tre-tonårsmamma! Roliga år tonåren!!
(men jag håller med dig, de föddes ju igår... mina är 16 och 15...)
Ha det bra!
Kram

Unknown sa...

Söt tjej! Helt klart ett fotomodellsämne ;).

Kram

Anonym sa...

Vilken söt liten fotomodell!
Kram
MoP

Marianne sa...

Du har en vacker dotter. Hon är lik dig.

Kram!

Kerstin sa...

Vacker modell fångad i en fin bild. Vilken tur du har som har en dotter som ställer upp och modellar. :)
Ha en fin dag.

anna of sweden sa...

milla-andante
Märkligt det där. Att barnen blir äldre och vi är precis så unga som när de föddes. :)

Tack för din enormt fina komplimang. Om du visste vad jag blir glad!


Lele
:)


MoP
Hon har sin fotomodell-morfar att brås på! :)


Marianne
Tack!

Susanne sa...

Så bedårande vacker och en proffsig fotograf dessutom!!

anna of sweden sa...

Nattsyrran
Tack. Från oss båda. :)

Eva sa...

Sådan modell, sådan fotograf =)

Annika sa...

Vad söt hon är, Anna!!!
Visserligen har jag aldrig sett dig IRL, men visst liknar du och K varandra mkt!?
Jättefin bild, och jättefin snart 13 årig tjej!!
Kram!!

anna of sweden sa...

Eva
:)


Annika
Vi får ofta höra att vi är lika så det stämmer nog.