måndag, december 07, 2009

jag bildbehandlar

Före:
Efter:
Ser ni? En ram! :)

16 kommentarer:

Anonym sa...

Jag SER smågodis!
Vad använder du för program?
Inte för smågodis då menar jag,utan för bilderna!!!

Unknown sa...

Du, de där rosa lite salta och sura är godast ;). Nu blev jag riktigt sugen.

Vad kul det måste vara att bildbehandla. Önskar jag hade mer tid...

Förresten, som svar på din fråga för ett tag sedan. Vi kommer troligen flytta tillbaka till sverige om ett och ett halvt år och då ska jag tillbaka till jobbet. Tror jag.

Kram

Caroline sa...

Nej jag ser inte ramen for allt GODIS!!!!!!!!! :)

Kerstin sa...

Snyggt! :)

Anna of Dallas sa...

Ram, jag ser mest dom svarta goda godisarna!

anna of sweden sa...

Carina
Photoshop. Har just gått en distansutbildning på Högskolan i Jönköping. Har du gått den? Väldigt bra!


Lele
Själv gillar jag de sura bäst. Mmmmm.


Caroline
Haha.


Kerstin
Tack!


Anna
Hehe. Blev du sugen nu? Men du har väl Turkisk Peppar kvar? :D

Anonym sa...

Nej det har jag inte.
Jag är grafisk designer från början, men är egentligen mest självlärd inom både fotografi och design.

Jag använder Photoshop, lightroom och även Paintshop Pro helst.

Melting Pot sa...

Ser SÅÅ gott ut. Vill ha både smågodiet och er snö. Och ramen var givetvis snygg den också. :)
(Skall förresten ta mig en titt på Morgan nu - en kollega till P som är här på besök sa att hans fru nyligen sett Morgan arbetandes inne i affären. Så han har alltså lämnat sitt lager då? Kändisskapet tycks ha haft effekt)☺

anna of sweden sa...

Carina
Lightroom har jag just beställt. :)


Lena
Vi har just tittat på Morgan & company vi också. Ja, hjälp vilken bra marknadsföring att låta kändis-Morgan jobba ute på golvet. :)

Elisabet. sa...

Och den som vill ha ett enkelt bildprogram och kanske inte känner sig som världens proffs, kan med nöje använda sig av picnik.

Helt underbart bra och lätt att använda!

gissan sa...

Hade det varit jag som tagit de bilderna så hade före-bilden varit kanske någorlunda likadan som din...men efter-bilden hade helt enkelt varit en tom påse....utan ram ;)

Julia sa...

Wow!! Nu har du verkligen lärt dig :D !!

Annika sa...

Anna, jäklar i gatan vad sugen jag blev nu. DEet liksom bara vred till i magen...
Inte snällt, inte snällt :-)
Bildbehandlat eller inte...
MUMS!!!
MUMS!!

anna of sweden sa...

Elisabet
Tack för tipset. Ska jag berätta om för barnen. Själv får jag ju fortsätta med mitt dyra proffsiga Photoshop. :)


Gissan
Det tror jag inte alls. Du med din karaktär. Enda sättet för mig att spara godis är på bild. :D


Julia
:)


Annika
Flåt, flåt!

ÅSA sa...

Mmmm....får nästan mej som inte äter godis sugen!!! livsfarliga bilder :)

Marianne sa...

Nä, jag ser bara SMÅGODIS! : )