fredag, december 25, 2009

idag migrän

Fast hellre på juldagen än julafton.

8 kommentarer:

millandante sa...

Usch då... önskar dig bättre fortsättning än så!!!
Julekram

Kerstin sa...

Usch, jag lider med dig.
Krya på dig.

Melting Pot sa...

Stackare!
Själv har jag en snygg fläskläpp och sonen har en bula i bakhuvudet. Det är inte alltid en nattning går som man tänkt sig. Någon skall pussa ett trött barn godnatt och någon skall bara rätta till kudden lite och far upp med huvudet.........

Hoppas du mår bättre snart. Kram!

Speja sa...

Ajdå, hoppas det försvinner fort. Vill önska dig en bättre annandag jul och ett riktigt fint nytt år!

Kram
Speja

Bokmalen sa...

Usch då. Jag åkte på migrän dagen/kvällen innan julafton. Men tack vare mina tabletter som kommer från Amerikat så vaknade jag på julafton helt tipptopp.
Har du provat "Excedrin migraine"?? Finns receptfritt over there. Några kompisar till oss åkte över i november så dom köpte ett gäng till mig. Det är det enda som hjälper mig när migränen sätter in.
Hoppas det går över snart!!!
Kramen, Maria

Xini Björnmamman Does Thailand sa...

Hej!
Kikar in och önskar god fortsättning på julhelgen!
Hah, välkommen i migrän-/huvudvärksklubben ;), hoppas du mår bättre nu, det gör jag.
Kram,
Xini Björnmamman

Susanne sa...

Usch!! Inget vidare men hellre en annan dag än självaste julafton. Då vill man vara alert=). Hoppas att ni hade en underbar jul med god mat och mysiga stunder. God fortsättning önskar jag dig från Västerås=)

Anonym sa...

Hoppas ni migrän har gått över idag.
Kicki