onsdag, december 23, 2009

godnatt från philly


Grannskapets mest pyntade trädgård.

11 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

hahahaha! Riktigt SÅ DÄR mycket trodde jag bara dom hade på film! :o)

Pillan sa...

God jul & gott nytt år!
Kramar Kusin Pillan me familj

alegni sa...

oh god...

Kerstin sa...

Jisses vad mycket belysning! Man blir smått förstummad.
Frågan som inställer sig är: var förvarar dom allt när det inte är jul? ;)
Önskar dig och de dina en riktigt God Jul!

Julia sa...

Ojojoj! Det var verkligen pyntat. Lite överdrivet, men fint tycker jag :D

anna of sweden sa...

Helena
Jag lever i en film! :)


Pillan
Detsamma! Stor kram!


alegni
Haha. Ja, det kan man säga.


Kerstin
Det är väldigt mycket som är uppblåsbart. ;)


Julia
Jag håller med. Det är så mycket och så överdådigt att det blir läckert.

mammigranten sa...

Samma här, ja förutom proven då.
MEn jag tror vi har en annan skillnad också. Kan tänka mig att dina barn är glada över att de får jullov, det är inte mina. Här är de arga så in i för att de inte får gå till skolan/preschool och träffa sina kompisar.

GOD JUL!!
kram

ÅSA sa...

Fniss...vilken underbar julstämning...(not...). Hur ser det ut hos er, har ni anammat det oxå :) Hörs imorgon! Kram!

mammaxtre sa...

Helt otroligt vilken pyntad tomt. Eller kanske ska man byta ut pyntad till pimpad :-)

Emmama sa...

Det verkar dra ihop sig mot jul?

anna of sweden sa...

mammigranten
Mina barn är VÄLDIGT glada över sitt julluv! ;)


Åsa
Jag tycker det är fult så det är fint. Eller .. inte fint .... lite läckert och väldigt American. Själva kör vi med det sparsmakade skandinaviska. :)


mammaxtre
Pimpad är nog det rätta ordet.


Emma
Jag tror bestämt det.