tisdag, december 08, 2009

ett avlägset nyss

8 kommentarer:

Miss Marie sa...

Vackert!

Lotta sa...

Jag hör hur denna bild låter! Och jag känner hur den doftar! Sommar, ljummen vind, humlesurr och vila.
Vilken fantastiskt fin bild!

Anna sa...

Åhh... sommar... saknar den inte alls... *suck* :)

mammaxtre sa...

Jag är mycket road av att fotografera. Har tagit liknande bild som du tagit. Dock med en mindre bra kamera =mobilkameran. Fotokurs och en riktig kamera vore nått det.
Bilden är superfin, kul!

Ha det gott

Annika Christensen sa...

Grattis till det.
Fin bild man får lite längtan liksom.
Annika

Matildas fikarum sa...

Så vackert!

Annika sa...

Nej, jag saknar verkligen inte sommaren. Nu vill ja ha december och vinter.
men bilden är SÅ fin!!
Kram!

anna of sweden sa...

Marie
Gillar kombinationen hima och lavende. Det matchar liksom. :)


Lotta
Tack! Vilket bra betyg - att lyckas förmedla ljud i en bild.


Anna
Inte jag heller ... ett ... endaste litet dugg ... suck. :D


mammaxtre
Du får önska av tomten. ;)


Annika
Tack!


Matildas fikarum
Det är något visst med kombinationen humla och lavendel.


Annika
Nej, jag vet ju det. Att vintern är din tid. Och jag kämpar på för att hitta det positiva ... :D