tisdag, december 22, 2009

dagens bild


Teleobjektivet och jag har strosat runt i trädgården.

10 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Snyggt Anna!

Anonym sa...

Så söt pippi!

Abercrombie sa...

Abercrombie ber att få önska Anna med familj en riktigt God Jul!

Passar samtidigt på att tacka för all härlig läsning, alla rara berättelser med den särskilda knorr som bara denna bloggen har. Alla små anekdoter och betraktelser i livets små ögonblick som vid en första anblick kan verka betydelselöst, men som formar den livskvalitet vi alla önskar.

Tack för alla leenden Du lockar fram framför min laptop mitt i smällkalla Närke.

anna of sweden sa...

Helena
Ja, visst är det söt. Och tänk att den satt alldeles stilla och lät mig hållas.


Carina
:)


Abercrombie ...
... inte bara en favoritbutik - utan även en trevlig bloggläsare! ;)

Tack snälla, för din fina kommentar. Sådana kommentarer värmer och ger kraft att fortsätta skriva!

God Jul till dig också!

mammaxtre sa...

Åh vad jag önksar att jag också kunde ta sådana fina foton. Du är duktig!

anna of sweden sa...

mammaxtre
Tack, snälla!

KARINA sa...

söt liten pippi! och mycket bra bild med bra skärpa=)

God jul!

Kram K

anna of sweden sa...

Karina
Visst är den söt? Och så fina färger!

God Jul till dig också!

em sa...

Så fin, men vad är det? En chickadee - det vita under näbben förvirrar mig.
Margaretha

anna of sweden sa...

Margaretha
Jag har ingen aning. Men den är söt! :)