torsdag, september 03, 2009

söta k har killkoll

New York igår.

Tog en sväng in i Abercrombies
flaggskeppsbutik.

I entrén stod en halvnaken kille.

Snygg.

Bar överkropp.

Extremt vältränad.

Så klart.

Och perfekt slitna jeans.

Lite kläder var han ju tvungen att ha på
sig. Det är ju ändå en klädbutik.

Först trodde jag att vi hamnat fel.

Att vi hamnat på en modeplåtning.

Men icke.

Killen skulle liksom bara stå där och
vara snygg.

Som en levande skyltdocka.

Det lyckades han bra med.

Jag visste inte vart jag skulle titta.

Blev nästan generad.

Halvnakna snygga människor kan ha den
effekten på mig.

Men Söta K.

Hon kollade in.

För att sedan konstatera:

- Det är killen från reklamen.

- Är det? Känner du igen honom?

- Nä.

- ?

- Men jag känner igen hans bröst-
vårtor.

Modellen med de speciella bröstvårtorna.

Lånebild.
För min egen kamera fick jag så klart inte fram ...

19 kommentarer:

Elisabet. sa...

Å, Gud.

En sån vacker ung man.

gissan sa...

Haha...så hon har vårtkoll söta K..? va cool att en halvnaken kille står så i en affär...jag hade glömt fullständigt o titta på kläderna...
Och du..tänk om en tjej hade stått så... vilket liv det hade blivit...eller inte kanske..? Amerikanarna är kanske inte så noga med sånt jämställdhetstjafs..?
Ha en härlig dag
Kram Gissan

Cecilia/svengland sa...

Jag blir precis likadan när jag går in på Abercrombie här i LOndon...smått generad men man måste ju ändå titta lite....:-)

Angelica sa...

Ja, jag håller nog med din dotter, de där bröstvårtorna känner
man igen var som helst *skrattar*!!!

Jag är helt hopplös när det gäller sådant där! Har nästan aldrig tvn på ens så jag hänger knappast med i reklamen :D

Hoppas att du får en härlig torsdag, sötis!

Kramar

Angelica

Annika sa...

Tihi!
Tjejen med KOLL ja!!
Abercrombie är helt otroligt! Jag har hört att de bara anställer folk som ser bra ut!
Den affären i sig är ju rätt speciell, parfymdoften är bedövande och dunkandet av musiken otroligt högt + att butiken alltid är halvmörk.
en ggn när jag köpte kläder där stod en kille bakom disken som såg ut som en fotomodell...JAG, 43 år, blev liksom alldeles skakig och darrade med kontokortet...haha...
Abercrombie i ett nötskal.
Fast, snygga kläder har de ju, iallafall till våra töser!!
Kram!!

mammigranten sa...

Är det inte i den afären de sprejar så mycket parfym på alla kläder?

Camilla sa...

Hahaha, jag tror jag dor av skratt!! Hon kande igen brostvartorna!
Haller med om att han var lacker:)

millandante sa...

Asgarv!!! Så roligt!!
Kände du verkligen inte igen honom...????
Kram

Saltistjejen sa...

Haha!
Fast på just Abercrombies butik på 5th ave står de MANLIGA expediterna OFTAST med bar överkropp. Många tjejer ber om att få bli fotade tillsammans med dem. det är vanligt.
Inser att de måste ta in folk på utseendet i den affären. Alltså inte kunderna såklart men för att ansöka om jobb där lär man måste vara fotomodell...!

Taina sa...

Hahahahahaha! Bröstvårtorna!

Kramelikram

Lenis sa...

hehe vilka härliga inlägg du gör. Det är så roligt att gå in på din blogg o läsa.. Tack för det ...from swiden hehe

ÅSA sa...

Slurp...vilken läckerbit :)

Mamma J sa...

Bröstvårtor?! Haha, hon är för rolig!

Sicken liten (med betoning på liten som i ung) sötsak!

Camilla Alvén sa...

Hahaha, hon har verkligen koll!
Ha det bra
Kram

kalaslotta sa...

haha jag har hivat fram kameran två gånger och ställt mig mitt framför honom o plåtat...hallå, han nästan "ber" om att få bli plåtad..

Söt som socker är han o de andra på A&F..

anna of sweden sa...

Elisabet
Med betoning på ung ... ;)


Gissan
Jo! DÅ hade det nog blivit ett jäkla liv.


Cecilia
Precis! Men bara lite! ;)


Angelica
Det var inte ens TV-reklam utan en av killarna som är med på deras tryckta reklam. Det du. Det är till att ha koll!


Annika
Gillar Abercrombies kläder - men inte deras butiker. Ljudet - och mörkret - och, det värsta av allt - doften.


mammigranten
Precis. Urk.


Camilla
:D


milla-adante
Nä. Fast det borde jag väl gjort. Jag menar - med de bröstvårtorna. :)


Saltis
Såg inte en endaste avklädd säljare - men jag var kanske lätt förvirrad efter "upplevelsen" i entrén.


Taina
Ja, vilken dotter ...

Kramelikram!


Lenis
Tack snälla Lenis fråmm Swiden. Vad glad jag blir!


Åsa
Ska du inte ta en långweekend och komma och titta? ;)


Mamma J
V ä l d i g t ung ...


Camilla
Med öga för detalljer ...


kalaslotta
Haaar du??? Blivit fotad? DET vill jag se på din blogg! Snälla!

kalasLotta sa...

Nämen nu missuppfattade du..jag har plåtat honom inte tillsammans med mig..nä fy det skulle jag inte greja men i somras hade jag en kompis som ställde sig brevid och drog upp tröjan och blev plåtad med sin 35+ mage brevid 20+ rutor..det är självförtroende..speciellt när det sker på 5 avenyn..Den bilden finns på bloggen från Juli..

Anonym sa...

Sån tur att jag avstod från bad/båtturen i somras när ni var hemma i Schweden....förstår nu vilken effekt jag kunde haft på dig :-) / Svågerskan

anna of sweden sa...

Schvågerskan
Precis! Fullständigt livsfarligt! ;)