torsdag, september 17, 2009

bakat med macbook

Kladdkakemuffins made by Unge Herr H.

7 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Vilken talang! :o)

Trebarnmamman sa...

mmmm ser inte alls så tokiga ut !!! Skuller man kunna be om att få receptet utlagt !!!

Anonym sa...

Kan man få receptet? *ber snällt*

Camilla Alvén sa...

Mmm, ser smarriga ut!
Jag tänkte just ge mig i kast med att baka lite småkakor, ska bara leta rätt på några bra recept först.
Ha det bra
Kram

anna of sweden sa...

Pysen
Ja du. TVÅ baktalanger i samma hus. Och då har jag ändå inte räknat med mig.


Trebarnsmamman
Självklart! Ska bara leta upp det.


Anonym
Så klart. När man ber så snällt så! :)


Camilla
Ser fram emot bildbeviset! :)

Anton Ymer (pseudo) sa...

Shit! Jag måste också skaffa en MacBook. Vilket proffs.

Snygg bild, dessutom. Du skulle kanske kunna dra på lite mer kontrast.

// Tvåbarnsfar

anna of sweden sa...

Anton Ymer
Kul med lite fotofeedback! Mer sådant!