lördag, augusti 22, 2009

fresh air

Regn och bara
23 grader.

Jag njuter.

5 kommentarer:

Mamma J sa...

Regn är ofta underskattat.

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, det vill jag också ha.... Nåja... förr eller senare måste det ju bli så.. det kan ju inte vara värmerekord i evigheter...

Angelica sa...

Ja jag förstår dig precis! Åh vad jag längtar tills det blir svalare här nere med :D 34 grader varje dag, svettig och ofräsch mamma!

Hoppas att du får en härlig lördag, sötis!

Kramar

Angelica

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Men du, det har varit typ samma jäkla värme och tryck här hemma. Men idag är det högre luft och det är så SKÖÖÖÖÖÖNT!

anna of sweden sa...

Mamma J
Absolut. ;)


Pysen
Pust.


Angelica
Precis. Man känner sig inte särskilt fräsch.


Leena
Åh, jag saknar hög krispig höstluft!