söndag, juli 26, 2009

i trädgården


Åh, vad jag gillar mitt macro.

9 kommentarer:

Linda sa...

Åh jösses vilka härliga bilder!!!
Jag förstår dig till fullo :)

Tankevågor sa...

Jättehäftiga bilder! :-)

Camilla Alvén sa...

Det förstår jag, härliga bilder!
Ha det bra
Kram

Helena sa...

Jättefina bilder!
Vad är det för kamera du har och vilket macroobjektiv har du? Jag har precis köpt en Canon EOS450D och suktar nu efter fler objektiv. :-)

Har du gått någon fotokurs?

//Helena.

Trebarnmamman sa...

hej , Låter som om du har det så där alldeles underbart här hemma i sviden ..... men jag blir ju sååå himla avis på så attans fina bilder du lyckats med , nu har jag vart och köpt mig en Canon eos 500d men jag ser ju att behöver ett macro , vågar jag fråga vad ditt heter ????? Hoppas ni får en fortsatt fin ledighet !! Imorgon ska jag hämta vår nya lilla familjemedlem !! En liten Ebba !! 8 v golden flicka!!! Så jag lär nog hoppas jag få alla tillfällen att vända den nya cameran Kram Anna

Kerstin sa...

Jag förstår dig. Med de här bilderna så visar du hur ett macro ska skötas. :)
Ha det gott.

Anonym sa...

Hej

Har via Kalaslotta hittat din blogg. Du skriver sa harligt. Laser varje dag.
Du tar fantastiska bilder. Vad har du for kamera?
Tankte namligen investera i en ny.

Halsar
Charlotte

anna of sweden sa...

Charlotte
Tack, snälla för dit fina beröm. Jag har en Canon Eos 40D. Kan jag varmt rekommendera.

karina sa...

hej!! fina bilder!!! vad har du för macro?

kram K