onsdag, juni 10, 2009

känner mig ung

Elektrikern kallar mig 
"miss".

Trevlig man, det där.

11 kommentarer:

ÅSA sa...

Låter härligt med lite sällskap, blink, blink...

decoinspo sa...

Du e ung tjejen! :)

Livet på Citronodlingen sa...

Håll hårt i honom ;o)

Kerstin sa...

Tänk vad hantverkare kan vara bra att ha. ;)
Ha en fin kväll.

Kersti sa...

Hi hi. I fredags ropade en ung man som stod och försöket sälja mobilabonemang på mig. Du tjejen...hojtade han. Jag var glad hela dagen.

Mamma J sa...

Hahaha, det var väl trevligt?

Anonym sa...

Det är bara att ta åt sig! kram Anna

anna of sweden sa...

Åsa
Tja ...


Jessica
Ja, det är jag. Det är jag. Det är jag.


Pysen
SÅ trevlig tyckte jag inte att han var! ;)


Kerstin
:)


Kersti
Härligt! Han skulle bara veta. Men blev det något abonnemang då?


Mamma J
Japp. det gjorde min dag.


Anna
Som en liten svamp tar jag åt mig! ;)

Emmama sa...

Haha! :D

Laban sa...

Men hur gammal/ung är miss Anna då? Kanske blott några år äldre än jag?

anna of sweden sa...

Laban
Det beror på hur gammal mr. Laban är ... :)