torsdag, maj 07, 2009

regnigt och vackert

När jag öppnar ytterdörren.

12 kommentarer:

gissan sa...

Fy för satan i ballongen va vackert det va!!!
Vilken färg!
Härligt..

Sv: Menar du god som i ostbågar..?
;)

Kramen på söta du idag.
Gillar ju när folk kallar mig slank ;)
Gissan

Livet på Citronodlingen sa...

Inte alltid fel med regn ;o) Jättefint!

Anonym sa...

Åh så underbart! Trots regn är det härligt att se det vackra..,
Ha det gott! Kram Anna

Elisabet. sa...

JÄTTEFINT!

Vilka färger .....

Anna of Dallas sa...

Är det en azalea?
Vacker är den i alla fall.

Veronica sa...

Hur vackert som helst :)

Kram

Tina sa...

Det förstår jag, att du blir glad av den utsikten!!!

Taina sa...

Va! Kliver du rakt ut i busken? Haha, skojade bara...Otroligt fint. Jag har också en blommande buske precis utanför. Men du vet ju min talang vad gäller fotografering. Kom hit och fota vetja ;)

Helena sa...

Visst ar det gront och fint...men ska det sluta regna nagon gang!!!
Ha den bra kvall
Helena

anna of sweden sa...

Gissan
;)


Pysen
Ja, det gäller att se det positiva ...


Anna
Precis.


Elisabet
Jag tänker på dig och hur du sa att det är svårt att inte bli religiös ...


Anna
Ja, det är en Azalea. Otroligt vacker!


Veronica
:)


Tina
Ja, man kan liksom inte bli annat än glad trots att regner skvalar.

Välkommen hit förresten. Jag tror inte att vi "träffats" förut.


Taina
Ja, inte konsigt att jag har problem med knäna när jag måste hoppa över den busken varenda gång jag ska ta mig ut från huset ...
Skulle hemskt gärna komma och fota hos dig. Och fika lite. Och prata. :)


Helena
Just nu är det uppehåll hör (fredag morgon) men det är väl bara en tidsfråga innan det börjar igen ...

Jupp sa...

Jättefint!

:-)

Lina ♥ C´est la vie sa...

vilka färger...