tisdag, maj 12, 2009

en känsla av sommar

6 kommentarer:

Trebarnmamman sa...

ÅÅÅÅ Anna , den tavlan vill jag haaaa...... fasen va duktig du är på att ta vid rätt ögonblick!!1 Vad har du mutat den humlan med???? hihihi

Livet på Citronodlingen sa...

Vilken fin bild! Fast jag hade föredragit en sommar utan en massa insekter, särskilt flugor och mygg...

anna of sweden sa...

Trebarnsmamman
Äsch, jag bara pratade snällt med den. ;)


Pysen
Och jag hade föredragit en sommar utan fästingar. Det värsta krypet enligt mig. Nä, förresten, det värsta DJURET jenligt mig. Blä!

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, dem ja... Jag har inte sett till några sen jag flyttade hit, så jag har förträngt att dem ens existerar ;o)

Annika sa...

Vilken superbild, Anna!!
DEn skulle du kunna ställa ut!
WOW!
Alla rhododendronträd och buskar är bara så vackra just nu!!
Kram!!
JA; ANNA, heelt rätt; fästingen är värst...I min omedlbara närhet känner jag två med långt gången borrelia som är under behandling nu. Killarna mår måttligt bra nu, men absolut inte "som man ska". Dom har bägge behandlats under flera år.
I Finland känner jag en person som ligger med fästingburen TBE och han kommer aldrig, aldrig, adrig att bli frisk igen. Han har ligger på sjh på tredje året nu. DET är så sorgligt så att det inte är sant.
Så ja...fästingen är det värsta av det värsta...

pudelflicka sa...

Vilka härliga blomsterbilder du har tagit.
Trevlig helg önskar Hedvig