måndag, april 06, 2009

sköna söndag

Magnolian blommar! Åh, vad vackert!

13 kommentarer:

kalasLotta sa...

var i NYC igår och det knakar i träden...om några dagar så slår hela Manhattan ut i Magnolia blommor...så fint

Anonym sa...

Den bilden drar till sig min blick! Mina ögon har förälskat sig i magnolian... Helt underbart. Helt annorlunda mot min verklighet!
Ha det gott nu, vännen! kram anna

Unknown sa...

Den blommar nere i södra frankrike men knopparna i norra börjar bli stora sâ det är snart dags här med.

Linda sa...

Åh gud så vackert!!!
Det där är vår på riktigt!
Här är knopparna på gång men det dröjer nog några veckor till.

Annelie Johnsson sa...

En så underbar bild!!! Än så länge är det bara knoppar i vår, men med det ljuvliga vårvädret som kommit till Skåne, dröjer det nog inte alltför länge.
/Annelie

Johanna sa...

Underbart. Solen skiner här och nu känns det verkligen som om det är vår.

Lenis sa...

Vilken fin bild...Nu är det vår:-) Det är det här med. Jätte vackert och varmt väder....

Sofia sa...

Ja, Magnolia är nog ett av det vackraste som finns! :)

Kerstin sa...

Håller med, det är verkligen vackert. Det måste dofta ljuvligt också. :)
Ha en fin dag.

Carolina sa...

vilken vacker bild.

anna of sweden sa...

kalasLotta
Jag vill också till Manhattan!!!


Anna
Ja, det är tur att du får se lite blomsterfägring hos mig så länge tills den kommer till er!


Dosiss
En härlig tid!


LindaLotta
Visst är de vackra. Synd att de blommar så kort tid bara.


Annelie
Härligt att våren kommit till Skåne också!


Johanna
Härligt!


Lenis
Äntligen!


Sofia
Jag håller med. Otroligt vackert!


Kerstin
Hm, tänkte inte på om det doftade ...


Carolina
Tack!

Anonym sa...

Underbar bild!! Tittar ofta in på din blogg för att läsa och framförallt för att njuta av dina bilder!
Tack!
mvh Helle

anna of sweden sa...

Helle
Vad kul att du lämnar en kommentar. Tack för det fina berömmet och välkommen hit!