fredag, april 03, 2009

mitt makro och jag

 

19 kommentarer:

Lena sa...

Vackert och vårskir grönska!
Jag gillar också mitt makro.

gissan sa...

Jag vill ha ditt makro!
Jag vill ha din kamera!
Jag vill ha din kunskap i foto!

Får jag det?
Julklapp kanske?
Nä, i påskägget...!!! ;)

Ha en underbar makrodag.
Kram Gissan

Sofia sa...

Finfina bilder :)

Mia sa...

Vilka underbara bilder! Vårkänslorna kommer över mig och jag vill ta fram utemöblerna och grädda våfflor på altanen. Ha en bra helg! Kram!

Kerstin sa...

Jättefina bilder. Vad är den lila för sorts blomma? Vackert är det i alla fall. :)
Ha en fin helg.

Annika sa...

Fina blommor, härliga! Macro är roligt att syssla med, det tycker jag också!
Ha en fin helg!!
Kram!!

Emmama sa...

Nice! Jag blir sugen pa att ge mig ut med min fina kamera nu, far bli till helgen! Kram!

Linda sa...

Åhhh Anna, så fina bilder!!
Och så mycket förhoppningar om en härlig årstid!

Amy sa...

Gud vilka fina bilder!! =)

Jag recenserar på bloggen, så det är väl åt mig själv och mina läsare då. ;)

Camilla Alvén sa...

Oj, har visst missat mycket men nu är jag uppdaterad igen.
Vad har du för macro, blev lite nyfiken och är lite sugen på att köpa mig ett nytt.
Ha en skön helg
Kram

ÅSA sa...

Oh vad jag blir sugen på min kommande kamera...ni har väl inte hittat nått? har du frågat herr make vad han rekommenderar nu när Nikon D80 utgått??? Längtar, längtar..Jätte fina bilder, som alltid kära syster! Hälsa familjen och ha en riktigt go helg! Kram kram (vet du förresten var mamma o pappa är???)

kusin Pillan sa...

Vackert!

Kram

Tankevågor sa...

Woow vilka bilder! :-))

Taina sa...

Mästerfotografen! Fina bilder. Men nu ska jag vara så där jobbig igen...vet du vad de heter? Jag är nämligen kass på blommor...I know the name of the creek now ;)
Kramelikram

anna of sweden sa...

Panter
Ja, nu tar grönskan fart som bara den här. Hos er också?


Gissan
Hoppas det kommer i ägget! Sedan kan du komma hit på fotosafari med mig. :)


Sofia
Tack!


Mia
Här är det full vår nu. Underbart.


Kerstin
Vet faktiskt inte vad den heter. Har aldrig sett den förut. Men vacker är den.


Annika
Tar du med ditt makro på kryssningen? :)


Emma
Ja, ser fram emot att se bilderna på bloggen sedan. :)


LIndaLotta
Våren är underbar. Jag vill nästan stoppa tiden lite. Eller i varje fall få den att gå lite, lite långsammare.


Amy
Aha, då vet jag. :)


Camilla
Ett Canon 100 mm. Väldigt bra!


Åsa
Nä, inget mer fotoundersökande. Har inte funnits tid.


Pillan
Hej! Alltid lika kul att höra av dig här på bloggen! :)


londongirl
Tack! :)


Taina
Ja, nu börjar du bli lite besvärlig. ;) Jag är ju lika dålig på blomnamn som du.

karina sa...

hej vännen!!

du tar så fina bilder!! jag har också macro men fattar inte hur det funkar =(

kram karina

Ninni sa...

Vilka fina macrobilder!! Jag får en lite skymt av våren tack vare dig.
Hoppas du får en skön helg!
Kram Ninni

anna of sweden sa...

Karina
Nej, men Karina. Det är ju bara att sikta och trycka! :)


Ninni
Ja, nu är det vår för fullt här. Underbart.
Ha en skön helg du också!

Anonym sa...

Jag vill också ha ditt makro - sååå avis! Och sååå vackra foton!