lördag, mars 28, 2009

lördagsgodis

  
Har jag berättat att jag går en kurs i bildredigering? :)

25 kommentarer:

Abercrombie sa...

Ikväll är det dags att vara lite patriotisk. Fotbollslandslaget möter Portugal i Porto kl. 6.45 PM (ET) i ett viktigt VM-kval. Passar väl bra att avnjuta lite färsk frukt till detta?

Svensk chekchouka sa...

wow!!!! GILLAR den sista!!!!!!!!!
Vad dultig du är!

Unknown sa...

Det verkar vara en matig kurs. Man blir ju jättesugen när man ser dina bilder. Fruktsallad var det första jag tänkte pâ. Du verkar ha en riktigt bra kamera; kan du ta kort pâ ett hallon? De är sâ fina.
Godmorgon frân frankrike.

Anonym sa...

Det blir ju ännu häftigare när du blandar både svart vitt och färg! Coolt!
Kram Anna

Anonym sa...

Häftigare än vanligt menar jag... Kram Anna

thebromanders sa...

Jaaa, jag vet!! Och jag är så imponerad!! Så himla läckert! Måste köpa en ny kamera... har jag frågat dig vad du har för en??

Tankevågor sa...

Ja det har du och det verkar SÅÅÅÅ ROLIGT! :-))

JÄTTEFINA BILDER!! Läckert som bara den!

Kersti sa...

Jätte fina. Jag kämpar på men just nu går det lite trögt faktiskt. Kanske beror det på min förkylning i kombination med det usla vädret.

Kerstin sa...

Himla snyggt! Du måste vara en bra elev. :)
Ha en fin dag.

Sofia sa...

Mycket läckert :)

qralex sa...

Jättesnygga!!!

Får nästan lite skuldkänslor för att jag åt så mycket godis och annat onyttigt igår!

Virrhönan sa...

Mums vad gott det ser ut.

mina hundar är från ö-vikstrakten Pepsi är från glancey ways och Kiara från Hallonbackens kennel, båda tjejerna har dock samma pappa och mammor som är släkt, på länklistan på min blogg finns länkar till deras kennlar.

vist är det en underbar ras och glädjespridare våra hundar är dock grymt olika Pepsi är jätte smart och lättlärd men en enmanshund (mattes hund) och väldigt tantig i beteendet (lite surkärring över henne), medan Kiara är ganska (eller snarare väldigt) korkad men ett yrväder som älskar allt och alla men det är deras olikheter som är deras charm också

Malin sa...

Åh, så fina bilder! Hoppas allt är bra där på andra sidan "sjön".
Kram Malin :)

Camilla Alvén sa...

Vad duktig du är!
Ha en skön helg

ÅSA sa...

Gud så läckert....

Katarina sa...

Åh! Det där vill jag också lära mig.

Fast först kanske jag skulle lära mig att fotografera... och köpa en bättre kamera...

Fast sedan vill jag lära mig det där. Jätteläckert, ju. :-)

Amy sa...

Fina bilder! =)

Susanne sa...

Fruktsallad är bland det bästa jag vet!! Och gärna tillsammans med vaniljglass. Mums!
Är det Moderskeppets bildredigeringskurs?
Kram

Anonym sa...

Det där ser väldigt gott ut. Man blir väldigt sugen på frukt =)

anna of sweden sa...

Abercrombie
Åh, för ett år sedan bodde vi i Portugal - tänk om det hade varit VM-kval då istället ...


Svensk chekchouka
Tack!


Dosiss
Hallon? Ja, det måste jag göra! När jag hittar några.


Anna
;)


Mz.olsson
En Canon EOS 40D Och du glöm inte att sista anmälningsdag är den 15 april!


londongirl
Det är det. Jätteroligt!


Kersti
Usch, ja. Ingen bra kombination alls. Jag tar det lite lugnt - har ju tid på oss. Men andra kurs tar så mycket tid nu. Men jag fick i varje fall godkänt på första uppgiften! :) Kul!


Kerstin
Tack! :)


Sofia
Tack!


qralex
Oj, då. Det var ju inte meningen ... :) Jag får lägga ut bilder på godis nästa gång.


Ulrica
Aha. Russin är från Stockholm. Också väldigt mycket enmanshund (min hund). Håller med, en fantastiskt mysig ras.


Malin
På denna sedan sjön är det bra. På er sida också?


Camilla
Tack - och detsamma! :)


Åsa
Kan du också snart göra - när du köpt kamera och gått min lilla utbildning! ;)


Katarina
:)


Amy
Tack, snälla!



Nattsyrran
Japp. Moderskeppet/Jönköping Högskola. En väldigt bra kurs. Du då? Har du gått någon kurs eller är du självlärd?


Millarocker
:)

Lallis - liv och leverne sa...

Men vilka läckra bilder:)
Kram Lallis

Kersti sa...

Härligt att du också fick godkänt, grattis!

anna of sweden sa...

Lallis
Tack! :)


Kersti
Ja, det kändes så bra. Lägger kanske ut bilderna på bloggen sedan. Lite kul att visa. Jag som skriver så mycket om min kurs.

Ninni sa...

Vad duktig du är! Finfina bilder! Visst är det roligt med Photoshop!
Må så gott!

Ninni sa...

Vad duktig du är! Finfina bilder! Visst är det roligt med Photoshop!
Må så gott!