onsdag, december 17, 2008

god natt från philly


Grannhuset i full julskrud.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oj det var mycket belysning, med svenska mått mätt gissar jag! Kram Anna

Anonym sa...

Vackert tycker jag ! I USA är det ju så fint med alla ljus och juldekorationer. Fast vissa drar väl till med lie väl mycket kan jag tro ? :-)
Har ni mycket ljusslingor på eran hus ?

Ninni sa...

Vad mysigt det ser ut! Har ni snö kvar fortfarande?
Jag förstår att det är mysigt att ha dina föräldrar på besök...man saknar ju ständigt släkten när man bor så långt borta...
Kram NInni

Camilla sa...

Oj, så där riktigt amerikanskt som man ser i filmerna :) Vackert! Nono, inte bor jag i Skåne! Jag håller mig hemma i ångermanland jag..Ha en bra dag!

Anonym sa...

Som taget ut "Ensam hemma"
Jättefint. Vilket stort hus :-)
Vad härligt att ha föräldrarna på besök över jul- och nyår.
Kicki

Elisabet. sa...

Å, så fint .., jag trodde först att det var ett julkort!

Och tala om att det ut som i gamla amerikanska filmer ..

anna of sweden sa...

Anna
Ett medelbelyst hus - eller lite mer än medel skulle jag nog säga. Det finns några värstinghus som jag ska försöka plåta en kväll.


Emmajohanna
Vi har vita "lagomljus". Har försökt få Herr Make att bli sugen på en uppblåsbar Snobben på en söderhavsö, men det har väl gått sådär. Men nästa år kanske ... :D


Ninni
Lite snö har vi. Och jag uppskattar faktiskt alla lampor i olika kulörer. Lite charmigt.


Camilla
Väldigt amerikanskt.
Förlåt! Jag blandade ihop dig och Camillas Foto-Camilla. :(


Kicki
Ja, när du säger det ... Ensam Hemma-stuk.


Elisabet
Väldigt vackert. Och väldigt amerikanskt.