måndag, september 15, 2008

uppfriskande shopping

Säga vad man vill.

Men det finns inte mycket som går upp mot
en rejäl shoppingrunda.

Idag spenderade jag tre timmar på en stor
outlet mall.

Uppfriskande!

Och helt okej för lilla plånboken.

För 108 dollar fick jag:

* En Adidas tenniskjol till Söta K
* En skjorta till Unge Herr Teen
* Två Hilfiger t-shirts till Unge Herr H
* Två Hilfiger tröjor, en Banana Republic t-shirt
   och ett par byxor på GAP åt mig själv.

Någon dom vill boka resa hit? :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag!!!!

Anonym sa...

Jag vill, jag vill!!!

anna of sweden sa...

Ni är så välkomna så! ;)

sanna sa...

Vi kommer ! Förr eller senare... Är själv en ivrig förespråkare av sk.shopping-terapi. Så shoppa på du bara!

MammaRebecca sa...

De kan man snacka om rimligt pris:) då måste de vart grymt kul att shoppa om de är så billigt:) Jag jag kommer mer än gärna:)