tisdag, september 23, 2008

fasiken oxå

Det gick inte så bra på teoriprovet idag.

Hade två fel mer än man fick ha.

Kuggad alltså.

(Aaagh ... det tar emot att skriva det ordet!)

Kuggad. Kuggad. Kuggad.

(Terapi.)

Inte bra för självkänslan.

Inte alls bra för självkänslan.

Men Herr Make klarade det i varje fall.

Alltid något.

Själv får jag göra ett nytt försök imorgon.

Om jag vill.

Är inte så säker på det.

Väntar kanske några dagar.

Tills förödmjukelsen lagt sig.

Och jag hunnit plugga lite mer.

8 kommentarer:

Anonym sa...

En av mina kompisar här kuggade 3 ggr faktiskt, sen klarade hon sig. Verkar som om Pennsylvanias prov är svårt! Usch, borde ta tag i det där själv också men det finns ju roligare saker att göra...

anna of sweden sa...

Å tack Amy! Det är precis sådant jag behöver höra nu! :) Man känner sig nämligen lite småkorkad. Då är det skönt att höra att man inte är ensam ... (Om att vara småkorkad.)

Anonym sa...

Äsch, vad tråkigt. Men på det igne - du fixar det nästa gång!

decoinspo sa...

attans ocksa. Jag vet hur du kanner dig, gjorde precis likadant. I told you...att fragorna var kuggiga. Du fixar det nasta gang. las fragorna hundra ganger och ga igenom svaren noga. lycka till!!!

m family goes västerut sa...

Vad ska du annars göra på dagarna om du inte ska plugga och skriva teoriprov.... ;)

Anonym sa...

Anna, efter alla dina framgångar får du räkna med en liten motgång och det kunde ju varit värre, eller hur? En sak är säker glädjen blir desto större när teorin är avklarad och godkänd. Lycka till!

Kram
Mamma o Pappa

Putte sa...

Va?
Du menar att PA's teoriprov faktiskt är en utmaning?
New Hampshires var illa lätt.
Lyckos mig I suppose...

anna of sweden sa...

Putte.
Tja, allt är ju relativt. Men det var en utmaning för mig i varje fall. :) Några frågor som jag inte alls var beredd på, som olika straffsatser ...